Φόρτωση Εκδηλώσεις

« All Εκδηλώσεις

  • Αυτή η εκδήλωση έχει τελειώσει.

Σεμινάριο: Ποιότητα, Διαχείριση, Ικανοποίηση και Εξυπηρέτηση Πελατών στον Ξενοδοχειακό Κλάδο

4 Μαρτίου, 2019 @ 10:00 πμ - 2:00 μμ

“Ποιότητα, Διαχείριση, Ικανοποίηση και Εξυπηρέτηση Πελατών στον Ξενοδοχειακό Κλάδο”

 

Θεματολογία Σεμιναρίου:

  1. Διαφορές του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών σε σχέση με το Μάρκετινγκ Προϊόντων
  2. H έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης
  3. Η Πελατοκεντρική Προσέγγιση
  4. Η σημασία της ποιότητας στα Ξενοδοχεία (Customer Satisfaction & Service quality)
  5. Οι 5 διαστάσεις που οριοθετούν την ποιότητα στις ξενοδοχειακές υπηρεσίες. Από τη θεωρία στην Πράξη
  6. H έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης
  7. Μοντέλο ποιότητας των υπηρεσιών
  8. Η σημασία της ποιότητας στα Ξενοδοχεία
  9. Τι περιλαμβάνει η εξυπηρέτηση πελατών
  10. Αντίληψη της ποιότητας και πρότυπα ποιότητας
  11. Προσδοκίες, επιθυμίες των πελατών
  12. Εσωτερικό και εξωτερικό Μάρκετινγκ
  13. Διαδικασίες για την δημιουργία κλίματος παροχής ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών
  14. Πολυπολιτισμικότητα των πελατών στον Ξενοδοχειακό κλάδο, κατηγοριοποίηση, Ψυχολογία και Συμπεριφορά ξενοδοχειακών πελατών
  15. H Τέχνη της Επικοινωνίας, Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση παραπόνων
  16. Αξιολόγηση Ποιότητας και Μέτρηση της ικανοποίησης των Πελατών (customer experience quality /experience management)

Με το πέρας του σεμιναρίου θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, καθώς και σημειώσεις του σεμιναρίου.

Λεπτομέρειες

Ημερομηνία:
4 Μαρτίου, 2019
Ώρα:
10:00 πμ - 2:00 μμ

Χώρος Διεξαγωγής

Synergy Solution m.v.p. A.E.
Τζώρτζ 6, Πλ.Κάνιγγος, 6ος Όροφος
Αθήνα, Greece

Διοργανωτής

Synergy Solution m.v.p. A.E.
Phone
2103838942
Email
info@synergysolution.gr