Η σημασία και η αξία της εκπαίδευσης σε μια επιχείρηση ή έναν οργανισμό

Η σημασία και η αξία της εκπαίδευσης σε μια επιχείρηση ή έναν οργανισμό  Η εκπαίδευση αποτελεί το βασικότερο μέλημα μιας επιχείρησης και ιδιαίτερα σήμερα με τις καθημερινές προκλήσεις και προσκλήσεις, τα προβλήματα, τις κρίσεις γενικά και ειδικά, τις αναδιαρθρώσεις και επανεξετάσεις των δομών, τις νέες ανάγκες και απαιτήσεις, τις αλλαγές, τις αμφιβολίες, τις αναταράξεις και…

Η σωστή λήψη Απόφασης και το Μάνατζμεντ της Επιχείρησης

Η σωστή λήψη Απόφασης και το Μάνατζμεντ της Επιχείρησης Το Μάνατζμεντ μιας επιχείρησης χαρακτηρίζεται και διακρίνεται κυρίως από τον τρόπο προσέγγισης και τον τρόπο λήψης μιας απόφασης. Χιλιάδες επιχειρήσεις και οργανισμοί ξοδεύουν χρόνο και χρήμα για να εξετάσουν και καταγράψουν αρμοδιότητες, διεργασίες, διαδικασίες και κανονισμούς αναφορικά με τις αποφάσεις και τη σημασία τους. Η όλη…

Συμβουλευτικό Επιχειρήσεων

Συμβουλευτικό Επιχειρήσεων Συνοπτική παρουσίαση ενδεικτικού προγράμματος οργάνωσης – λειτουργίας και ανάπτυξης επιχειρήσεων 1. Εξέταση της υφισταμένης καταστάσεως(εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον-ανταγωνιστές της Εταιρίας). 2. Ανάλυση και εκτίμηση  της δομής όλων των εργασιών, λειτουργιών και των αναγκών και απαιτήσεων για τη λειτουργία της Εταιρίας. (Αντίληψη για την θέση της Εταιρίας-Στρατηγική κατεύθυνση της Εταιρίας- Υποδομή και λειτουργικά-Κλίμα-Επικοινωνία –…

Η Δύναμη βρίσκεται μέσα μας

Business and Life Coaching Η Δύναμη βρίσκεται μέσα μας Κάθε επικοινωνία που κάνουμε – εσωτερική και εξωτερική – είναι μια ενέργεια, μια αιτία που μας βάζει σε κίνηση , και αυτή η αιτία παράγει ένα αποτέλεσμα . Μπορείτε να σκεφτείτε τη διαδικασία παραγωγής συναισθηματικών καταστάσεων και τη διαχείριση της εσωτερικής σας επικοινωνίας, παρόμοια με τη…

Βασικές έννοιες του Μάρκετινγκ-Αξία για την επιχείρηση και τον πελάτη

Βασικές έννοιες του Μάρκετινγκ Αξία για την επιχείρηση και τον πελάτη   Πολλοί συγχέουν το μάρκετινγκ με μερικές από τις επιμέρους λειτουργίες του, όπως είναι η διαφήμιση και η πώληση. Το αυθεντικό μάρκετινγκ δεν είναι η τέχνη του να πουλάς αυτά που παράγεις, αλλά να ξέρεις τι να φτιάχνεις.   Είναι η Τέχνη να εντοπίζεις…