Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και Ικανοποίηση Πελατών

Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και Ικανοποίηση Πελατών   Για να μπορέσει μια εταιρεία να παρέχει καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες της, να έχει ικανοποιημένους πελάτες και κατά συνέπεια να είναι κερδοφόρα, θα πρέπει…

Διανομή Φυλλαδίων

Διανομή Φυλλαδίων Η Διανομή φυλλαδίων, επανέρχεται όλο και  πιο δυναμικά ως μέσο διαφήμισης και προώθησης των επιχειρήσεων. Το χαμηλό κόστος, η μεγαλύτερη στόχευση της αγοράς, είναι μόνο μερικοί από τους…

Στρατηγικό Πλάνο Marketing

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΠΛΑΝΟ MARKETING ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ Σε πρώτο επίπεδο, για να σχεδιάσεις ένα καλό σχέδιο στρατηγικής marketing, θα χρειαστείς τα εξής: •Συλλογή πληροφοριών- έρευνα, τόσο από πελάτες, όσο και από το προσωπικό,…

Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Μερικά επιγραμματικά βασικά σημεία για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο 1.Για την δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος δεν είναι απαραίτητη η ύπαρξη φυσικού καταστήματος.  Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν διαφέρει σε τίποτα από ένα φυσικό…

Η Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων στο επίκεντρο της κρίσης (ερωτήματα και προβληματισμοί)

Η κρίση πλέον επικρατεί παντού. Τα πάντα είναι διαφορετικά και οι προσδοκίες των ανθρώπων έχουν εκμηδενισθεί. Οι άνεργοι θα αυξηθούν και η ανάπτυξη δύσκολα θα βρει το δρόμο της, γιατί…